2008-11-16

Ytterligare en söndag.


Vakna. Minnas fragment av helknarkad dröm. Typ någonting om fläskkotletter i madrassen. Skölja av mig. Klä på mig. Missa bussen, vänta en timme. Vara på stan. Posta paket. Käka asiatisk buffémat. Fundera på hur bra Hellraiser egentligen är. Rulla vidare. Skaffa Hello Kitty-sängkläder. Missa bussen igen, dricka en latte med smak av After Eight. Få höra; "Var inte du med i Barometern igår?" Gå till kiosken. Chockas av mitt ansikte över hela framsidan av söndagsbilagan. Irritera mig på att fotografen tar bilder i skarpt solljus så att jag kisar. Köpa tidningen. Gå till bussen. Åka hem. Läsa Stilövningar av Raymond Queneau på toaletten. Se fram emot Stor i Japan. Bli ledsen över att Stor i Japan inte sänds längre. Bli glad över att Hål i väggen fortfarande sänds. Bli glad över att det finns glass i frysen. Koka te. Dricka te. Undra vad jag ska se för film ikväll.


Polo: Innocent World
Klänning: Baby the Stars Shine Bright
Strumpbyxor: H&M, TopShop
Skor: Black Peace Now
Håraccessoarer: H&M, Gina Tricot
Halsband: Ann-Marie/Seienstyle
Väska: Smyckeskrinet

5 comments:

  1. Finns artikeln att läsa på nätet? Eller kan du scanna in sidorna? Jag vill läsa! :)

    ReplyDelete
  2. hihi... skriver dom om dig igen?! lr är det barometern den här gången?

    ReplyDelete
  3. Du har blivit utmanad!
    Mer information hittar du på min blogg :)

    ReplyDelete
  4. Snyggo! När hälsar du på i min nya lägenhet? ;)

    ReplyDelete
  5. Luciahelgen eller mellandagarna? Luciahelgen lär bli packad för mig men du får mer än gärna komma ut och partaja. <3 Darlinggg, var har du flyttat, nu måste du berätta mer!!!

    ReplyDelete