04 november 2008

Mitt första och sista inlägg om det amerikanska presidentvalet.

Teven står på. Kanal 8 har valvaka. En mansröst, antagligen tillhörande någon slags politisk expert, säger:

"USA går i bräschen för svartas rättigheter och blir det första landet som har en svart president."

Vad i helvete sa han?! VAD SA HAN??! Och framförallt, VEM VAR DET??!!!!!!
När jag rusade till teven var han borta ur bild. Förhoppningsvis också borta ur diskussionen överlag.

Och här trodde jag att amerikanare var överlägsna vinnare i stereotypen av dålig allmänbildning. Eller rör det sig bara om ren och skär dumhet?

4 kommentarer:

  1. Hahaha, ja hör ju att jag har fel kanal på XD wth

    SvaraRadera
  2. Uhm ja, ibland undrar man vad dom tänker med. Bukfettet?

    SvaraRadera
  3. oj. vissa kommentarer gör sig bäst i sin egen dumhet - jag undviker att belysa det uppenbara.

    förresten, din spamskyddare ville att jag skulle skriva brocke! vilket superäckligt ord <:O

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin