13 november 2008

Men det är ju en del av min charm!

3 kommentarer:

  1. Whut? XD Vad är det för ställe ni snackar om??

    Seriöst, din blogg hatar mig...ungefär var 4e kommentar jag skriver kommer faktiskt fram...annars så får jag bara "denna sidan kan inte visas" när jag skickat kommentaren och den kommer aldrig fram. Jag ger snart upp ;_;

    SvaraRadera
  2. Vi tänkte vi skulle sjunga lite karaoke men alla som känner mig vet ju hur många decibel min röst brukar öka med när jag blir exalterad/full/glad. Ett karaokerum utan ljudisolering är alltså inte optimalt. ;D

    Min blogg verkar hata ALLA. Det är flera som inte kan kommentera har jag hört. Jag har börjat kika på nya blogglösningar.

    SvaraRadera
  3. är det kokyo vi pratar om? isådanafall rör det sig inte om ett "inte fullständigt ljudisolerat rum" utan ett med rispappersväggar...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin