11 november 2008

LARAAA! *fangirl scream*


Idag hatar jag mig själv extra mycket för att jag inte bor i Stockholm längre. Hade jag sett Lara Croft, jag menar, Alison Carroll på stan hade jag spårat ur på ett högst opassande sätt. Jag blir kallsvettig bara jag ser henne, uhuhuhuhuh.

I kommentarsfältet på artikelsidan diskuteras självklart vem som är den riktiga Lara Croft. Någon påstår att Rhona Mitra är den riktiga Lara eftersom hon var först men det stämmer inte riktigt. Katie Price, aka Jordan, och Nathalie Cook anställdes av Eidos som officiella modeller innan Rhona Mitra. Vanessa Demouy poserade som spelvärldens snyggaste gravplundrare under samma period som Rhona Mitra, dock i ett inofficiellt fotojobb för en fransk speltidning.

Jag tycker att Angelina Jolie är hetast men för individuell (och het) för att vara Lara Croft. När jag var yngre tyckte jag att Geena Davis skulle ha passat bäst som Lara Croft men nu när jag tittar på henne förstår jag inte alls varför jag tyckte så. Nu får du lov att halshugga mig, men... Victoria Beckham kanske? I ansiktet liknar hon ju? Lite? Eller? Eheh?

Källor:
Wikipedia
Tombraider Chronicles
itsvery.net
laracroft.name

Bild © Björn Lindahl/Aftonbladet

5 kommentarer:

  1. SQUEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

    *stalkastalkastalkastalka*

    SvaraRadera
  2. folk får säga vad dom vill, men jag tycker fan posh är het. sådetså

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är lite kul att de har så bissart höga krav nuförtiden på tjejerna som ska vara Lara. Nu räcker det inte längre att de är snygga och liknar Lara till det yttre, utan de måste också ha hennes kunskaper, egenskaper osv. också.

    Personligen gillade jag Karmina bäst, så snygg!
    Däremot ligger inte Angelina högt på min lista, aldrig förstått grejen med henne, och nu ser hon ju värre ut än vanligt (om det fortsätter kommer hon ju snart se ut som Madonna.....).

    SvaraRadera
  4. Nina: Det är antagligen fler intresserade nuförtiden så företaget använder egenskaperna som ett utgallringsverktyg.
    Och ingen kan ju vara värre än Jordan, imho.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det är lite kul att de har så bissart höga krav nuförtiden på tjejerna som ska vara Lara. Nu räcker det inte längre att de är snygga och liknar Lara till det yttre, utan de måste också ha hennes kunskaper, egenskaper osv. också.

    Personligen gillade jag Karmina bäst, så snygg!
    Däremot ligger inte Angelina högt på min lista, aldrig förstått grejen med henne, och nu ser hon ju värre ut än vanligt (om det fortsätter kommer hon ju snart se ut som Madonna.....).

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin