12 oktober 2008

Sysslor.

Jag drack Baileys för att göra söndagsstädningen roligare. Jag blev också klumpigare. Jag tappade tvättmedlet så att kartongen gick sönder. Jag välte golvhyllan i badrummet så att allt smink med tillbehör flög över hela golvet. Jag höll på att vända upp och ner på kattlådan också - men det gjorde jag inte! Däremot tog jag mig i kragen och rensade ut gammalt smink som jag inte använder längre och jag tejpade förstås ihop tvättmedelskartongen. Vad mycket enklare städningen blev. Allt tack vare ett glas Baileys.

2 kommentarer:

  1. alkoholistvarning på däään. eller bara lite mer europeisk?

    SvaraRadera
  2. "...and this is as close to Bailey's you can get without getting your nose wet!"

    Mmm Bailey's...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin