13 oktober 2008

Srs bizniz?

I förmiddags bokade vi biljetter till och från England. Jag ska åka på konferens i Luton, strax nordväst om London. Jag blir borta från torsdag till måndag.
Jag ska släpa med mig bandare, kamera och laptop men jag kommer knappt ha någon tid att köpa julklappar på Oxford Street som jag först hade tänkt. Londons lokaltrafik är INTE att lita på så trots att planet lyfter från Heathrow vid sju-tiden på kvällen borde jag börja röra mig från stan vid fyra-tiden. Senast. Är det ens värt att åka in till Camden på en söndag och trängas med alla (andra) turister? Jag vet inte.

1 kommentar:

  1. ...julklappsshopping på taxfreen...?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin