27 oktober 2008

Laguppställningar jag vill se i Hål i väggen.

Team Mysfarbröder
Ernst Kirchsteiger
Kristofer Lundström
Sverker Olofsson

Team Senaste nytt
Claes Elfsborg
Katarina Sandström
Bengt Öste

Team Bloggers
Hanna Fridén
Ronnie Sandahl
Isabella Löwengrip

Team Politiker-pantertanter
Mona Sahlin
Gudrun Schyman
Maud Olofsson

Och om du av någon anledning inte vet vilket program jag menar, till exempel om du inte har kabel-tv eller helt enkelt är totalt bortkopplad från tv-sänd populärkultur, kan du kolla här.

2 kommentarer:

  1. Jag började titta på det men det är inte lika roligt som originalet tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Jag tror att man tycker att originalet är roligare för att man inte förstår jamseriet mellan väggarna.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin