10 oktober 2008

Jag ska träna - stoppa pressarna!!!

Jag har köpt ett träningskort på Friskis och Svettis. Jag steg in i entréhallen och blev snurrig av all hurtbulle-energi. Jag lyckades hitta ut och till och med boka ett yogapass. Som börjar om en dryg halvtimme.

Det här är första gången jag går och tränar av egen fri vilja. Gymnastiken i grundskolan och gymnasiet tog jag aldrig på allvar och efter gymnasiet har jag inte ens sett åt en träningshalls håll. Jo, en gång har jag spelat badminton. En enda gång efter gymnasiet.

Jag slår vad om att jag kommer ha så mycket träningsvärk imorgon att jag får rulla ur sängen.

2 kommentarer:

  1. Yoga är skönt, jag hoppas du gillade det ^_^

    SvaraRadera
  2. låter gött tycker jag. har friskis yoga nu oxå...?! intressant... ska du plugga japanska oxå?! coolt! finns de i kalmar?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin