2008-10-22


En av många nackdelar med hösten och vintern är att det hinner bli för mörkt ute innan jag kan ta outfitbilder. Då får man stå i lilla mötesrummet och trängas, så här!

Idag kändes det att jag jobbade på riktigt. Internationella avdelningen överöste mig med uppdateringar efter lunch. Äntligen lite fart! Jag hann med allt utom två uppdateringar.

Jag har funderat vidare på tatueringen och jag undrar hur det skulle hindra mig i arbetet och läkningsprocessen om jag tatuerade något på underarmarna. Med tanke på att jag sitter vid datorn, typ, hela tiden. Kan man ta med sig en stödkudde till jobbet?

Usch, jag behöver verkligen klippa luggen. IGEN. Det var ju knappt en månad sedan sist!!! Mitt hår ÄR ogräs, jag säger det.

Blus: Emmaus second hand
Klänning: Innocent World
Handväska: L'est Rose
Stövlar: Primark
Halsband: Gina Tricot, Innocent World
Diadem lånat av Frida.

1 comment: