2008-09-03

Snipp, snapp.


Nu kan jag inte göra något mer, bara sitta och vänta på att få papper och besked och ID.

Polisdamen kände igen mig från artikeln i Östran. Ganska kul men lite underlig känsla.
Jag gick alltså till polisen och beställde ytterligare ett ID. Det kan tyckas onödigt men det blir fortfarande billigare än att åka fram och tillbaka från Stockholm enbart för att hämta ett sketet leg. När jag åker till Stockholm vill jag stanna kvar och hänga med alla darlings jag kan hinnas hänga med innan jag sticker.

Jag har inget annat att göra idag. Bara äta chips, dricka cola och mumsa godis. Kanske spela lite Sims också. Och jag ska sluta ögonen och förbereda mig mentalt för ytterligare ett års studentliv. I Japan.

Blus, strumpbyxor, väska, solglasögon: H&M
Hårband: TopShop
Klänning: Metamorphose
Skor: Yosuke
Accessoarer: Paris Kids, Innocent World, DessertRose, Van Asch

3 comments:

  1. Är det helt 100 att det blir Japan nu? :O

    ReplyDelete
  2. fy fan vad häftigt. japan!
    å du är skithäftig du med, ni kommer passa varandra perfekt helt enkelt.

    ReplyDelete
  3. Glöm inte att Spore har kommit ut, det verkar minst lika beroendeframkallande som The Sims. Det ska bli väldigt spännande att läsa din blogg när du flyttat till Japan också, för jag hoppas du tänker skriva minst lika flitigt då som nu!

    ReplyDelete