2008-09-27

Plånboken blöder.


Stockholm är en dyr stad, även om vi bara ligger på 31:a plats i jämförelse med andra städer. Jag råkade se hur mycket jag hittills ringt, sms:at och använt min mobil för. Tre gånger så hög summa än normalt. Och det här ska betalas i slutet av oktober. Jag svimmade. Sedan klickade jag bort sidan.

Jag skyller på Stockholm. Jag är mer aktiv, träffar fler människor och har dålig tillgång till internet och använder därför mobilen till att kolla mail och mobilblogga. Tur att jag åker hem på måndag, det är inte lika mycket action i Kalmar.

Hatt: vintage
Fuskpälsstola: Gina Tricot
Jacka: Cheap Monday
Kjol: H&M
Strumpor: Åhléns, H&M
Skor: Alice and the Pirates
Handväska: Dior

2 comments:

  1. sexy baby, you drive me crazy! ;)

    ReplyDelete
  2. Nu bloggar även jag :)
    / Louise

    ReplyDelete