16 september 2008

Mmm... namnskylt.

Nu är allting officiellt. Jag har skrivit på kontrakt, fått papper med arbetsuppgiftsbeskrivningar och blivit omnämnd i personalnyhetsbrevet. Jag kommer få min egen personaldator och mitt eget arbetsrum. Mitt namn kommer till och med stå på dörren. Om jag behöver kommer jag få åka på tjänsteresor. Ohohoh, känner du hur mitt vuxenpoängskonto bara sprängs?

Jag börjar redan planera inredning. Hur många kontorsprylar med Hello Kitty-motiv kan man ha?

Förresten; om ni ser några fler skumma MMS-inlägg så är det jag som flummar runt med mobilbloggning. Jag har inte riktigt fått det att funka än.

4 kommentarer:

  1. Det går aldrig att ha för mycket Hello Kitty!

    SvaraRadera
  2. Precis. Enough is never enough!

    SvaraRadera
  3. man kan aldrig ha för mkt hello kitty! så är det bara :)

    SvaraRadera
  4. Du kan ha hur många Hello Kitty figurer som helst, mitt skrivbord är översållat :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin