15 september 2008

Man ska aldrig säga aldrig.

"Jag kommer aldrig älska någon annan som jag älskar XXX!"
- Maria, 11 år
HAHAAAA!!!

"Jag kommer aldrig vara något annat än skejtare i hela mitt liv."
- Maria, 13 år
Eller hur.

"Jag kommer ALDRIG använda Buffalos!"
- Maria, 14 år
Tre år senare blev jag kär i ett par rosaglittriga Buffalos.

"Jag kommer aldrig använda mascara!"
- Maria, 15 år
Jag hade fått för mig att mascara gjorde så att fransarna ruttnade från insidan och utåt.

"Jag kommer aldrig supa mig snordumpackad."
- Maria, 16 år
Min första snordumfylla var på min studentskiva.

"Jag skulle aldrig vara otrogen!"
- Maria, 17 år
Eheh...

"Jag skulle aldrig ha sex på en toalett!"
- Maria, 20 år
...

"Det är ingen bra idé att jag någonsin röker på för jag kommer bara fastna i det."
- Maria, 21 år
Eftersom jag inte ens kan ta ett halsbloss kan jag tydligen inte tillgodogöra mig varken hasch eller gräs.

"Äh, JAG kommer inte fastna i World of Warcraft."
- Maria, 23 år
Jag har inte spelat på 1½ år men jag kan fortfarande känna suget. Usch!

"Jag kommer aldrig använda bahytter/jätterosetter i håret till lolita."
- Maria, 25 år
För att jag var så rädd för att jag skulle se dum och ful ut.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin