12 september 2008

Klart nu.

Du har våndats med mig och jag är hemskt tacksam för att du stöttar mig. Att jag har varit en känslomässig berg-och-dal-bana är en underdrift. Men nu är det klart.

Jag stannar i Sverige i åtta månader och bygger upp Fojos hemsida från grunden. Jag sparar ihop pengar, jag betalar av mina lån, jag får se Bison och Sagat växa upp, jag tar mitt körkort och jag fortsätter gå i terapi. Jag tar det vuxna beslutet.

Och jag erkänner... det tar emot som en dolk i hjärtat att ringa till språkresebyrån och avboka hela kalaset. De har bara varit hjälpsamma och dragit alla trådar de kan för att få det att funka för mig. Jag känner mig som en svikare. Men jag hoppas de förstår.

Imorgon kommer Frida hit. På onsdag åker jag till Stockholm. SEXY PARTY någon?!

9 kommentarer:

  1. Då är det bara att säga GRATTIS TILL JOBBET då!

    SvaraRadera
  2. skönt att du fått veta det nu då... grattis till jobbet :)

    fats jag hade ju hellre sett till att du åkt iväg till japan ;) hihi

    SvaraRadera
  3. Omg!!! Grattis!!! =D

    SvaraRadera
  4. Oj, grattis! Jag måste erkänna att det själviska i mig hoppades på att du skulle bli kvar i Sverige.
    Kommer du att åka till Japan efter jobbet?

    SvaraRadera
  5. Vad det är skönt att höra att du landat i en medvetenhet om vad som händer, iaf! =)
    Lycka Till ! ! !

    SvaraRadera
  6. Grattis! Vad skönt det måste vara att ha ett beslut. :)

    Och Japan finns ju med största sannolikhet kvar om du vill åka iväg om något år eller så.

    SvaraRadera
  7. Usch vet precis vad du känner, gjorde samma val förra året. Men i år så tänker jag vara extremt barnslig. Faktiskt så tar ansvaret aldrig slut. Man måste sätta stop själv nån gång. Det vuxna beslutet är alltid att INTE göra det. Hoppas det fixar sig till nästa år då!

    SvaraRadera
  8. Vad det är skönt att höra att du landat i en medvetenhet om vad som händer, iaf! =)
    Lycka Till ! ! !

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin