21 september 2008

Hej å hå.

Gårdagen kan definieras med ett ord: huvudvärk.

Huvudvärk av att gå upp tidigt efter en hel natts pratande.
Huvudvärk av att inte ha koll på var alla mina accessoarer ligger någonstans i virrvarret på bordet.
Huvudvärk av syrebristen som uppstod på fiket där lolitamötet hölls (av en arrangör som tydligen inte ens dök upp).
Huvudvärk av kaffe- och sockerchocken efter Vetekatten.
Huvudvärk av att Tiki Room var stängt, vi var tvungna att hitta ett annat uteställe som hade 18-årsgräns OCH var tillräckligt stort för tio personer.

Ingen huvudvärk imorse när jag vaknade, tur nog. Gårdagen var helt okej för jag fick hänga med nice folk. Gårkvällen var fab med nya inbördes skämt (tullavgift), nya telefonnummer (ring mig när du gör slut med din kille) och nya drinkupplevelser (Morrissey, kan inte gå fel).

Det är helt klart roligare med mindre, intima och opretentiösa samlingar av människor som vill träffas för att det är kul - inte för att jämföra märkesklänningar.

4 kommentarer:

  1. oj, tur att jag åkte hem, antar jag. Mina fötter skriker fortfarande åt mig och surar över min misslyckade sko-optimism

    SvaraRadera
  2. Lol...ja du...du vaknade med en kram idag iaf...kanske nått mer att lägga på dagens plus-lista? ^.~

    Miss u guys already

    SvaraRadera
  3. Men helgen var ju helt klart lyckad! I mitt tycke iaf~

    SvaraRadera
  4. Men helgen var ju helt klart lyckad! I mitt tycke iaf~

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin