2008-09-07

En söndag.


Vakna. Kolla mailen. Klä på mig utan att katterna springer in i garderoben och vässar klorna på mina kläder. Gå till djuraffären. Köpa kattleksaker. Gå till Maxi. Köpa en burk tonfisk till katterna. Och så en burk tonfisk till mig själv. Gå hem. Fortsätta tanka ner Rose of Versailles. Konstatera att Spore kan vara årets största besvikelse, ungefär som det sämsta från Sims och det sämsta från WoW i ett och samma skitgrafikspaket. Äta potatisbullar med bacon och ägg. Kolla på kappor och långärmade klänningar för vintern. Fika. Pistagebröd, nom.

Senare: film och paj.

Imorgon: jobbföljetongen fortsätter.

Mössa: H&M
Blus: Gina Tricot

2 comments:

  1. Neej! Dissa inte spore än, du har inte hunnit spela det ordentligt. Spelet börjar inte på allvar förrän man kommer ut i rymden. Allt fram tills dess handlar bara om att sätta prägel på sin civilisation. :) Grafikens enkelhet tycker jag personligen är ett av de största genidragen, det ökar spelets tillgänglighet något så otroligt eftersom även sämre datorer kan hantera det utan några större problem. That being said, alla har rätt till en åsikt även om det inte är min ;)

    ReplyDelete
  2. finaste bilden. snygg peruk och snygg katt! jag vill förresten kidnappa dem, dina små skogisar. gömma dem i innerfickan intill hjärtat.

    ReplyDelete