23 september 2008

Blö.

Vaknade upp med smärta i hela kroppen och bestämde mig för att somna om. Jag vaknade vid fyra. På eftermiddagen. Vad fan?

Jag har inte duschat, inte borstat tänderna, inte någonting. Jo, jag testade lite av Josephines kvarglömda Anna Sui-mascara. Känns jättefräscht att dofta viol om ögonfransarna och bajskorv i övrigt.

Imorgon ska jag försöka fräscha upp mig och gå på modevisning. Jag har hört att det blir gratis champagne. Jag är där.

Tillägg: Jag ska också gå med Mooness till Agent Provocateur och spela lite spel med Marija och Jonathan. HERREGUD VAD JAG ÄR POPULÄR.

2 kommentarer:

  1. Låter lika miserabelt som min dag igår. Kanske är det en förkylning på g?

    SvaraRadera
  2. modevisning? vart? verkar najs.
    Dessutom- AP är jävligt hett. Är jag pervers om jag vill se min kille i deras frilliga underkläder? XD

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin