04 september 2008

180 graders helomvändning.

Under eftermiddagen fick jag ett obeskrivligt stort jobberbjudande. Så pass stort att jag blev lamslagen och mållös. Och jag blir så gott som aldrig mållös, jag som älskar att prataprataprata. Men jag kunde verkligen inte säga någonting. Pangbombang så öppnade sig en hemlig lönndörr och ett välbekant belöningsljud spelades upp i hjärnan på mig.

Jag har pratat mig hes över telefon med vissa personer redan så jag har säkert jinxat tillräckligt mycket. Allt jag kan säga nu är att det här är en skitstor grej. Så stor att jag inte vet om det blir Japan om en månad trots allt. Nu längtar jag bara till imorgon - då fattas beslutet som ändrar mitt liv.

3 kommentarer:

  1. YIKES!

    Vad spännande! Hos mig är allt vardagstråkigt, tur att jag kan leva vicariously genom din blogg!

    SvaraRadera
  2. Wtf är det för jobb då? Jävligt nyfiken alltså.
    Läser din blogg i min rss-läsare varje dag.

    SvaraRadera
  3. ordverifieringen under den här kommentarsrutan börjarjust nu med omg, så till och med din blogg verkar vara bewildered. Håller tummarna för dig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin