10 augusti 2008

Regn, regn, regn.

Trots regn och blåst gick vi ut på stan för att äta stans bästa fruktpaj på Kullzénska. Bella rullade runt i multikolorerade grafiska mönster på BikBok. Jag köpte den där grapefrukthudkrämen från Body Shop. Nu är vi hemma igen. Gossip Girl går i repris och vi gottar oss i varma mackor och te.




Min outfit
Headdress, corsage: Metamorphose
Klänning: Visible
Bolero: nümph
Strumpbyxor: Åhléns
Skor: Black Peace Now
Paraply, hårrosor: H&M
Väska: Swimmer
Halsband: Glitter, TokyoStop, h.Naoto
Armbandsur: Dessert Rose

Bellas outfit
Kofta, klänning, accessoarer, väska: Angelic Pretty
Hästhalsband: hemmagjord
Paraply: H&M
Skor: Secret Shop

2 kommentarer:

  1. oh jösses du är min fashionguru. <3 Sara drog en kärlekssuck här bredvid mig.

    SvaraRadera
  2. fantastiskt porträttfoto på dig där uppe.
    blir alldeles knäsvag.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin