11 augusti 2008

Piss? Det är en jävla syndaflod.


När jag var liten sa vi "när det regnar, då kissar Gud". Ingen trodde egentligen på det men det var roligt att säga det.

Det regnar så mycket att jag knappt ser något genom fönstret. Jag tog varken med mig sadelskydd eller regnkappa till jobbet idag. Undrar hur länge jag får sitta och vänta på att det ska gå över. Kan man få blåskatarr av att cykla på en blöt sadel?

Men snart slipper jag cykla. På torsdag tar jag min första körlektion! Se upp i backen, tre hål i nacken, Maria kör så att det ryker i lacken.

4 kommentarer:

  1. Jag var och fiskade med min bror strax utanför Waxholm idag. Det var sol. Sedan började det mullra bakom en ö. Sedan kom det massa moln en bit ifrån oss. Sedan kom regnet som en ridå .. det liksom drogs för utsikten och vi såg vips bara ~25m framför oss. Sedan hällde "Gud" en hink vatten över oss. 15 minuter senare klarnade det upp => klarblå himmel med sol och som en punktuation för väderbytet slog blixten ned ca 250m ifrån oss. "Nä, så nära?" -Ja, så nära. Inte så stor kände man sig då .. i en liten båt... i innerskärgården.

    SvaraRadera
  2. du, ta det lugnt med bilen nu gumman. inget jävla körande så det ryker.
    vill ha dig i livet thank you very much.
    och: LYCKA TILL PÅ TORSDAG, SPEEDY!
    och: betyder det nån framgång med jobbbesked el?

    SvaraRadera
  3. Liza: NU BLIR DET DEFINITIVT INGET SPEEDANDE. Det enda som ryker är mitt såkallade jobb, känns det som.

    SvaraRadera
  4. Liza: NU BLIR DET DEFINITIVT INGET SPEEDANDE. Det enda som ryker är mitt såkallade jobb, känns det som.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin