2008-08-31

Höstens kappor.

Angelic Prettys Tokyoblogg skvallrar inte bara om ett nytt tryck utan också den här sjukt snygga skotterutiga trenchcoaten. Och stövlarna, STÖVLARNA! Jag är löjligt svag för skotterutigt. Och snygga skor. Hoppas trenchcoaten finns i svart/rött.

 

Precis när Innocent World gjorde mig som mest besviken släppte de skisser på nya kappor. Serien heter Classical Bouquet och kommer finnas i antikvitt, rosa, brunt och svart. Blommiga kappor? Ja tack. Det kommer finnas en kort och en lång kappa och en cape men mest nyfiken är jag på den korta midjejackan. Jag vill ha provplaggsbilder - NU!


Både Baby och Metamorphose har kört safe race när det kommer till kappor, även om Babys prickiga a-linjeformade kappa har sålt slut under reservation i de flesta färgerna. Men säsongen är ju inte slut än.

1 comment:

  1. AP's Kappa: Ojoj jag föll också för den! gladeligen sen de andra de visat upp de här året inte var mycket att hurra för! samma med Aps nya tryck:) det är såå gulligt!

    ReplyDelete