04 augusti 2008

Hjärnspöken.

Att zappa fram spökdokusåpan Paranormal State, det var något som bara hände igår natt. Men att stanna kvar på programmet och lyssna på vad de sa var det dummaste valet jag gjort på länge.

En av deltagarna berättade om en svartögd varelse med ett brett, stortandat flin från öra till öra som kikade in på honom bakom dörrkarmen när han skulle sova en natt. Det skrämde skiten ur mig för dels fick jag en mental bild av en muterad, förvrängd och ondskefull variant av katten i Alice i Underlandet och dels har jag en dörr mellan hallen och sovalkoven. Den dörren har tvådelade glas i sig, perfekta för ett litet monster som vill plira in och skrämma mig till döds.


Fan, fan, fan, jag kan inte sluta tänka på det!

Bild © www.alice-in-wonderland.net, något omgjord av mig

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin