01 augusti 2008

H&J > McD


Agnes kom med en bra idé; vi äter middag på Helen & Jörgens. Sommarbuffén var helt okej men HERREGUD EFTERRÄTTERNA!!!

Agnes valde valnötspaj med säsongens bär och frukter:


Jag valde marängsvissen med vanilj- och chokladglass:


Jag säger bara; mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

PS: Detta är det tusende inlägget i min drygt två-åriga historia på blogger. Heja mig! Min Livejournal har jag haft i sex år, varav två utan regelbundet bloggande.

1 kommentar:

  1. nomnomnom, ja är så hungri, måste göra frukost -3-

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin