2008-08-15

Go och gla'!


Kexchoklad. Eller ett glassrån. Kom igen, den här klänningen ser definitivt ätbar ut. Jag stör mig på att Innocent World lutar mer åt sweet än classic men jag gillar den här. Om bara inte fjantbjörnarna hade haft tebjudning med ponnyridning längs med kanten.

 

Äntligen släpper IW sina stövlar inför hösten! Som jag har längtat! Men släppdatum är inte förrän i september/oktober. Jag vet inte ens var jag är då, om jag är i Japan eller Sverige. Det känns grymt onödigt att ens reservera ett par innan jag vet. Förresten, en tusenlapp för stövlar som inte ens är i skinn? Också grymt onödigt. Baskern är rätt gullig men en sådan går snabbt att göra själv med lite spets och en stor rosett.

Om jag har tolkat Google Translates jamsöversättning korrekt släpper IW ett begränsat antal underklädesset nu i dagarna. Setet består av ett par mamelucker, ett par strumpor och en underkjol. Bra för den som behöver ett baspaket, kanske?

2 comments:

  1. Det var love at first sight för mig, jag kan leva med fjantbjörnen XD Fast jag vill ha den röda, den ser så himla mysig ut!

    ReplyDelete
  2. Jag har så mycket rött och beigegult är inte smickrande på mig så det skulle nog bli den mörkblå för min del. Om det nu blir något. Jag tål inte björnarna! X_x

    ReplyDelete