31 augusti 2008

Glapp.

Min mobil är trasig. När jag viker upp mobilen är displayen kolsvart och funkar alltså inte som den ska. Jag har stängt och fällt upp den 47 gånger och den har fortfarande inte visat displayen. Jag lovar, jag satt och räknade. Jag har bara använt den i 1½ år och den är redan trasig? Dålig kvalitet, Sony Ericsson!

Jag ska inte ha en ny mobil förrän jag vet var jag tar vägen i höst. Titta är fortfarande gratis så jag surfade runt efter nya modeller. Är de snygga på utsidan har de skitful knappsats eller tråkigt användargränssnitt. Den enda mobilen jag fastnade för var lyxutgåvan av Razr2 V8 från Motorola.


Ormskinnsmönster och detaljer i 24 och 18 karats guld. Matchar sammetsdraperier, mörka skinnfåtöljer, tv-apparater som sänks ner från taket och cigarrer tillsammans med en flaska konjak. Mmm - tacky delish!

1 kommentar:

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin