11 augusti 2008

Förväntningar.

Min fasters man: Kul att du kommer på festen! (fasters 50-årskalas)
Jag: Ja, det är klart att jag kommer.
MFM: Vi har köpt sprit från Tyskland. Du får supa till rejält!
J: ... eh?
MFM: Det är på tiden att vi ser dig riktigt packad, HAHA!!!

De vet inte vad de ber om. Tredjepersonsperspektiv, afasi och tequilarace är inte passande för 50-årskalas. Tror jag.

Jag har blivit ombedd att inte komma i lolita. "Du är ju så fin som du är!" försöker min faster linda in det med. Det stör mig men å andra sidan är det bara för en kväll jag måste ha överseende med hennes lätt konservativa klädsyn. Jag ska fuska och ta en diskret men glad Metamorphose-klänning. Bara för att jag kan.

3 kommentarer:

  1. Du borde ha gått naken... Bara för att visa precis Hur fin som du är du kan vara ^.~

    SvaraRadera
  2. Dessvärre tror jag inte att de andra 69 middagsgästerna skulle uppskatta min nakendress.

    SvaraRadera
  3. Äh du skulle ju inte haft lolita så då borde hon ju vara nöjd ~.^

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin