15 augusti 2008

Fredag hela dagen.

Den här helgen är alla mina polare och deras polare med polare i Stockholm för att kolla på Kagrra.

Så vad ska jag göra?
Jag ska baka en kladdkaka och äta den direkt ur formen medan jag spelar Sims 2 och tittar på Nana. Alla verkar antingen ha sett eller läst Nana och jag har inte gjort något utav det. Nu är det fanimej på tiden. Nu ska jag titta på Nana. Sedan ska jag läsa mangan. Borde jag ha gjort tvärtom?

Jag finns på MSN med jämna mellanrum. Kom och ryck i mig om du vill prata.

1 kommentar:

  1. Själv såg jag filmen först, blev kär läste mangen laddade ner andra filmen blev sur för att de hade bytt ut "söta" Nana inte för att punk Nana inte är söt och vacker men inget bättre sätt att beskriva henne.

    Kommentar utan större mening slutar nu.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin