18 juli 2008

Inga fler cyberbratz.

När jag och Amanda var cybergoter med platåskor och stort plasthår kallade mina grannbarn oss för levande Bratz-dockor. Det var en komplimang. Grannbarnen avgudade Bratz-dockorna och alltså avgudade grannbarnen också mig och Amanda. De kom springande från lekplatsen till porten bara för att säga hej en liten stund.

Det finns en risk (eller chans, beroende på vem du frågar) att Bratz-dockorna slutar tillverkas. MGA Entertainment (som står bakom Bratz-dockorna) dömdes för bland annat industrispionage eftersom upphovsmannen Carter Bryant var kontraktsbunden till Mattel (som står bakom Barbie) medan han skissade på Bratzen.

Hej å hå, vilken cirkus. Jag antar att jag får skaffa mig en docka för att ha något att minnas min prime time med.

2 kommentarer:

  1. tyckte bratzdockorna va häftiga. verkligen en komplimang att kallas för en levande bratzdocka :)

    SvaraRadera
  2. ja har också blivigt kallad de x antal gånger, jag tippar på att de är håret lr nått :S

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin