06 juli 2008

Jag låter citaten bli mitt sammanfattande inlägg från Stockholmshelgen.

- I was a nerd, but I was never fat!
Amerikansk turist utanför SF-bokhandeln i Gamla Stan.

- Det är mycket roligare att skratta åt tjocka människor.
- Som du är, Anton!
Paula, 7 år, äger Anton, 22 år, vid middagsbordet.

- Så när ska vi bli osams och ha grymt make up-sex?
Årets sämsta raggningsreplik, signerad Rickard.

- What the FUCK are you wearing?
Oförskämd britt på Vampire Lounge.

- Allting börjar hänga...
Ann-Marie nojjar över att bli gammal.

- Hatar tröjan, älskar kjolen.
- Hatar kjolen, älskar tröjan.
Jekyll (jag) och Hyde (Erika) ger shoppingtips åt Madde.

1 kommentar:

  1. Hahahaha, kul att britten är oförskämd. Jag är oförskämd och fördomsfull mot britter och jag får ständigt bekräftelse på att jag har rätt i mina fördomar ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin