21 juli 2008

Familjen Discotanzen - Sista blogginlägget om Sims på ett tag, jag lovar.


Rinda Discotanzen visar sitt spexiga jag i ett kort från ungdomen.


Julia - Rindas charmiga fru som ung.


Det lyckliga parets hus, numera renoverat med lavendellila träpaneler.


Rinda åldrades med stil och njöt av naturen under sina sista levnadsår, typ att jaga insekter ute på gården.


Paret adopterade en dotter, Katarina...


... som visade sig ha en fäbless för män och spel när hon började universitetet.


Till slut fastnade Katarina för Isak. Hon bestämde sig för att dunka ner honom med en kudde och dra hem honom. Han har aldrig klagat sedan dess.


Barnbarnen Chuck och Blaire gör sina läxor. (Gossip Girl-skadad, jag? Aldrig!)

1 kommentar:

  1. Jag pular mest med Open for Business jag...och stör mig på Fröken Rynkbak som stalkar min affär och inte låter min Sim duscha inne på personal badrummet.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin