06 juli 2008

Det finns hopp.

Jag trodde att min vackre vän JP med sin strikta rockabillystil var den äkta gentlemannen. Han blev just brädad av Kristoffer Lindh, även kallad den Unge Farbrorn.

Bild skandalöst stulen från Ung Farbror.

Det är 20-tal, det är damasker, det är läderväskor och min personliga fäbless; HATTAR. Jag ska säga vad mer det är. Det är fucking fabulous att se en välklädd man med kärlek för en genomtänkt stil. Det är också nedrans typiskt att han redan har ett förhållande. Jag trånar på avstånd.

5 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir, värsta egotrippen att läsa.

    Du får tipsa alla snygga singelkillar i Kalmar om min blogg så kanske någon nappar, och då, då hugger du till.

    SvaraRadera
  2. Förresten, vad är det för väska på rubrikbilden? Snygg.

    SvaraRadera
  3. Sofia: Visst blir man glad?

    Kristoffer: Det är värt ett försök! Kalmar är så trångsynt. Inte alls som Stockholm. Väskan på rubrikbilden är min doktorsväska, kul att du gillar den.

    SvaraRadera
  4. Var har du fått tag på den? Var är alla bilder på den?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin