23 juni 2008

Slow motion.


Jag ringde återbud till tandläkaren imorse. Jag hade skitsvårt att somna för jag var så rädd för tandläkarbesöket att jag var dödstrött när jag väl vaknade och orkade knappt röra mig.

Jag vill egentligen bara ligga i sängen idag men jag har redan varit och pantat, handlat mat och lagt kycklingen på att tina. Snart ska jag tvätta. Som en riktig singelboende. Jag är så jävla duktig att jag spyr.

Jag tittade på bilder av tårtor och undrade; kan man göra en tårta och äta den helt själv? Ebba säger att om man bakar kladdkaka till sig själv borde man få göra en tårta. Min mage skulle nog strejka.

2 kommentarer:

  1. Det där är ett riktigt i-landsproblem, but I hear you, sister! Jag vill också göra tårtor och cupcakes och kakor och sånt där, men vem ska äta upp allt? :(

    (Är det därför man skaffar familj?)

    SvaraRadera
  2. Nej, det är därför man skaffar stor lägenhet så man kan ha tebjudningar med de klassiska sju sorters kakorna.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin