06 juni 2008

Ihiihihiiiihihihiiiihihihi

Det bästa med presenter är själva överraskningen. Jag försöker att inte förvänta mig några presenter överhuvudtaget. Mina examenspresenter var ett silverhalsband med berlocker, den inramade illustrationen av Nicole Blackmans "Daughter" gjord av Lise Myhre, tvål med doft av apelsin och kanel, två par handskar i vitt respektive rosa och en tvättlapp från Pinky Girls.

Den mest kreativa examenspresenten jag fick var Wreck this journal, från Mooness. Varje sida innehåller en instruktion för hur man ska förstöra boken. Min nya utmaning är att slå upp en sida på måfå varje dag och genomföra förstörandet till dess att boken tar slut.

Igår spillde jag kaffe i boken. Imorse duschade jag med boken. Den hänger fortfarande på tork.


Den mest rörande presenten var helt klart från Amanda. Direkt från Japan, med ett handskrivet brev och fan, fan, fan vad jag saknar dig.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin