2008-06-03

Fria tyglar.



Igår blev det kortslutning i hjärnan. Jag drällde i soffan, käkade kokostoppar, läste serier och slösurfade. Precis vad jag behövde. Jag är helt klar med allt. Exakt ALLT. Tio veckors helvetesångest, som borta. ÄNTLIGEN.

Imorse steg jag upp tidigt för att bli läkarinspekterad inför Kyoto. Läkaren hade hus i Thailand, fick jag veta. Men han kunde ingen thailändska så jag skulle inte börja prata thailändska med honom. Sex timmars flygskillnad är det mellan Thailand och Japan, fick jag också veta. Mitt blodtryck var lågt. Jag blev godkänd ändå.

Jag dumpade av kameran, vinkade åt Liza, Ingrid och Tove, gick hem. Nu ska jag bara slappa i tre timmar tills det är dags för grillfest ute i Förlösa. Ikväll är det avskedsfest på Sjösjukan. Jag har ingen direkt lust att gå men jag vill hänga med min crew de sista dagarna.

Hatt: gjord av Sofia
Diadem, tygros i håret, blus, väska: H&M
Snörliv: Antique Beast
Kjol: Algonquins
Tyllunderkjol: Angelic Pretty
Strumpbyxor: random butik i Camden, London
Skor: Black Peace Now
Halsband: TokyoStop, via LJ, Smyckeskrinet
Armbandsur: DessertRose
Ringar: Jane Marple, Smyckeskrinet

5 comments:

  1. Lågt blodtryck är bra, det har jag med! Fast inte FÖR lågt blodtryck förstås... XP

    ReplyDelete
  2. Fan I love it! som alltid hahaaa. Men jag älskar din allting-på-huvudet-grej, som du pysslar med på sistone. It looks great! *__*

    ...Förlösa.

    ReplyDelete
  3. Ingen kan bara upp en minihatt som du kan! ^^ Jag är så himla glad att du faktiskt får användning för den ^^

    ReplyDelete
  4. Mooness: Om du säger att det är bra så är det nog bra. :)

    Sara: Bäst att passa på medan jag kan utan att se totalpuckad ut. Och Förlösa var teh grejj.

    Sofia: Självklart använder jag den, jag älskar den! Så lätt och behaglig, jag glömmer bort att den är på huvudet ens en gång.

    ReplyDelete
  5. mmm, yummy minihat, sofias skills are MADZ!

    ReplyDelete