17 juni 2008

"Du ser trött ut?"

Tacka fan för det, jobba 17 timmar per dag en hel festivalhelg så får du se exakt hur svarta påsarna under ögonen kan bli.

Allmänn förvirring på jobbet, strul med vad som anses räknas som timlön, glömt login till arbetsburken och inscannade foton som vägrar formateras ordentligt. Hej och välkommen till cirkusen.

Sommarvikariefest hos Ronald. Ugnsgrillad kyckling, klyftpotatis, hemmagjord aioli och miljarder andra röror. Ronalds hemmagjorda ostkaka, vaniljglass, hjortronsylt. MÄTT HEST. Vi festade loss på en runda TP Genus. Jag och Agnes förlorade stenhårt.

Jag glömde mobilen hemma. Sju missade samtal och fyra sms. NÅGON saknar mig åtminstone.

Förresten kommer jag hem nästa vecka och firar födelsedagen i Stockholm. Vampire Lounge, någon?

8 kommentarer:

  1. jag vill men jag jobbar såklart ;_;

    SvaraRadera
  2. Jag vill också!
    Laktosmage har jag inte haft på en vecka eller så...Vore värt att få det från glassdrinkarna på Vampire Lounge.

    SvaraRadera
  3. Vill absolut och ska göra mitt bästa för att slita mig ifrån jobbet! (Bättre sent än aldrig?) :)

    SvaraRadera
  4. Att du bara kan vara trött, efter att ha jobbat en hel helg, dygnet runt!
    Se till att du får betalt för ditt jobb! Har du gått med i SJF nu eller?
    Jag saknar dig hela dagarna, varje dag!
    pussi puss

    SvaraRadera
  5. jag vill gå på vampire lounge med dig :(

    SvaraRadera
  6. Vi tänker såklart kidnappa dig hem till oss!

    SvaraRadera
  7. Säl: Ja, och det är jävla långt. X_x

    Caro, Madde, Ingrid: Kom, kom, kom! Jag vet inte vad folk kokar ihop däremot, alla har olika viljor och det ryktas om nåt skumt på g. :P

    Lina: Ja, fyfan att jag bara kan. SJF svarar inte i telefon så jag har inte blivit medlem än. Men snart, jävligt snart.

    Ylva: Snart så!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin