20 maj 2008

Utan täckning.

Okej, jag erkänner. Jag har ingen gay-radar. Jag har inte den bleeekaste aning om vem som är gay, bi, queer, regnbågsfärgad eller vad som helst. Jag har påstått att jag både kunnat se och veta men det var bara för att jag ville känna mig som en i gänget när vi satt runt bordet på Chokladkoppen.

Så jag undrar - hur vet jag att tjejen jag tycker är kjuut spelar för mitt lag? Finns det någon kod? Något hemligt handslag? Måste jag återuppliva mitt QX-konto för lite efterforskningsarbete? Herregud, jag borde ju ha lärt mig NÅGOT vid det här laget. Jag är fortfarande helt clueless.

Snälla Bullen, hjälp mig!

4 kommentarer:

  1. Jag har så många dumma svar att ge här så jag inte vet var jag ska börja.

    SvaraRadera
  2. tror gayradar är överskattat. alla har alltid fel i alla fall.

    länka upp mig nudå, min kära.
    www.furiouslola.wordpress.com

    SvaraRadera
  3. chrull: När du kommenterar vet jag att inlägget inte är totalt hopplöst.

    Liza: Om du öppnar ögonen så ser du att jag redan länkat dig, min kära.

    SvaraRadera
  4. chrull: När du kommenterar vet jag att inlägget inte är totalt hopplöst.

    Liza: Om du öppnar ögonen så ser du att jag redan länkat dig, min kära.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin