2008-05-28

Stresskoma.


Murphys lag - den slår in. Snarare gav den mig en fet jävla käftsmäll imorse när jag skulle sätta mig och redigera.

Det visade sig att delar av redaktionen hade pillat i Quark 7 när majoriteten av datorerna bara har Quark 6.5. Det betydde att vi var tvungna att göra om alla. Redigerade. Uppslag. Från. Scratch.
Så en hel dag gick åt att slänga in alla texter, foton, enkäter och krönikor igen. Mina artiklar är inte ens en tiondel så snygga som de var från början. Jag ville bara lägga mig ner på golvet och gråta.

Långärmad tröja: Killah
Linne med krås: Red Label
Bustier: Emily Temple Cute
Kjol: Marble
Hårband: H&M
Accessoarer: Gina Tricot, Jane Marple
Strumpbyxor: Åhléns
Väska: Kazuko Ogawa
Stövlar: Myrorna

2 comments:

  1. Hemskt att höra hur jobbigt du har det. Men om det får dig att känna dig bättre så är du helt gorgeous iaf! <3

    ReplyDelete
  2. Tack gumman. Det känns verkligen som att jag ska sprängas.

    ReplyDelete