17 maj 2008

Hopp och lek.


Om mindre än tio minuter sticker jag och Lina till Mönsterås för att göra en grej på parkour. Fotografering med stillbildskamera och rörlig kamera kräver kläder som inte ställer krav. Jag tog inspiration från Miri.

Jag har också handlat ingredienser till "Uppfinn en ny milkshake"-artikeln. Ahlgrens sura bilar, smarties, persikoyoghurt, skogsbärsyoghurt, ananasglass och kolaknäckglass. Med lite sylt och chokladsås kan säkert någon kombinationsmöjlighet bli drickbar utan att vara kräkframkallande.

Mössa: Zapata
Solglasögon, shorts: H&M
Tröja: Cyberdog
T-shirt: Threadless
Tights: Diesel
Cowboystövlar: Erik & Alexander second hand

3 kommentarer:

  1. Snyggast i stan som vanligt är du, du, du!
    Jag måste säga att jag tycker att mjölkskakisarna blev väldigt drickbara. Mumsimums.

    SvaraRadera
  2. yay, jag är nämnd!!!! jippi :D

    SvaraRadera
  3. Lina: Shake #2 var helt klart bäst. Besviken på M&M:s-shaken.

    Miri: Det var bara en tidsfråga! :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin