25 maj 2008

Fest å så, då va.

Lagom till rösträkningen på ESC cyklade jag ner till Lina på fest. De flesta tittade på schlager. Det hördes inga jubel så jag fattade att Sverige hade förlorat.

Så om festen.
Assnygga människor kommer alltid att vara dryga as, egotrippade skal utan självinsikt. Sexfixerade människor kommer alltid tycka att mina kläder, någon annans gest och en tredjes ord är hemligkodade sexuella inviter som ska knäckas. Fantasynördar kommer alltid tycka att en airbrushmålad trollskog med eldflugor är mer konst än Picasso.

Inget har förändrats. Allt är sig likt. Kanske var jag inte tillräckligt full.

3 kommentarer:

  1. Hahahahahahahhahahahahah.Så bra skrivet.

    SvaraRadera
  2. Defenitivt inte full nog

    SvaraRadera
  3. du kan ta bort min länk gullet, jag orkar inte blogga.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin