28 maj 2008

Å andra sidan...

... fick jag beslutet om lån för utlandsstudier idag från CSN. Det gick igenom! Jag har cash! Eller ja, jag kommer få cash att betala för skolan i Kyoto.

... är jag nyfiken så jag spricker inför morgondagens möte med Intressant Person. Jag berättar mer imorgon eftersom jag kommer, eh, veta mer.

... ringde jag Vargpakten och Strangel för att dubbelkolla intervjutider inför VOID i helgen. "Det är bara att haffa oss, er journalister känner man ju igen!" sa Richard från Strangel. Jag garvade.

... kan jag knappt lägga ifrån mig jPod. Jag längtar hem till att läsa den när jag är på jobbet. Så hemskt är det på kontoret ibland.

... är det sjukt jobbigt att cykla med asymmetrisk långkjol.

2 kommentarer:

  1. jösses! ska du gå i skola i kyoto! jävlar i min låda vad jag är avis nu. fy fan va kul :D

    SvaraRadera
  2. Ja, det har ju varit på gång ett tag nu. Det kommer bli skitkul! Om mitt visum blir godkänt vill säga.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin