2008-04-15

Är det försent?


Jag håller i "101 things to do before you're old and boring", uppföljaren till boken om saker man måste göra innan man dör.

Boktiteln förklarar allt. Du ska bland annat ha sett en handfull filmer och läst en hel del böcker, pruttat och rapat offentligt och lärt dina far- eller morföräldrar någonting nytt innan du själv blir gammal.
Det mesta i boken har jag redan gjort, till exempel varit med i ett tv-program, målat en tavla, varvat tv-spel och startat en blogg. Jag har faktiskt startat fyra bloggar i olika former. Betyder det att jag är gammal? Jag tycker inte att jag är tråkig åtminstone. Lite exhibitionistisk kanske men inte tråkig.


Så till något helt annat. Metamorphose har släppt bilder på den senaste linjen Vintage Cherry. Min definitva favorit är a-linjeklänningen. Vaddå feta MILK-vibbar liksom. Halterneckmodellen med midjekedja är också jättesöt men inte lika mycket kärlek vid första ögonkastet.

Jag har feberspänningar i kroppen. Jag vill inte bli sjuk, vill inte, vill inte, vill inte! Vi måste pitcha våra idéer i pressprojektet för Östran på fredag först, sen kan jag bli sjuk.

Tröja, klänning: Innocent World
Strumpbyxor: H&M
Hårband: DessertRose
Halsband: Smyckeskrinet
Väska: köpt via LJ

Bild © Metamorphose

2 comments:

  1. mm asså vadå mysig sommarklänning, undra om den kommer bli utsåld eller om man kan ta de lugnt och shoppa senare...

    ReplyDelete
  2. Om inte annat dyker den nog upp på auktion förr eller senare.

    ReplyDelete