03 april 2008

Plus minus noll.

Nackdelen med att ha en blogg vars inlägg inte går att sekretessmoderera är att jag inte kan häva ur mig blask om andra människor jag irriterar mig på för tillfället. Däremot kan jag hata lite på en viss före detta utbytesstudent. Han lovade mig och Liza världens bästa barbecuesåser innan påsk. Har vi fått några barbecuesåser? NEJ. Skulden lades på Jesus och påskharen. Jag tror den före detta utbytesstudenten köpte braj för pengarna istället.

Jag hade tänkt slänga kartongerna i återvinningen men någon av dem får bli sparkkartong. Spark-, ilske- och avreageringskartong. Mycket bättre än en skrikkudde.

VIP #1 har fortfarande inte hört av sig sedan mitt senaste mail. Jag tänkte på vad jag skrev igår, att vissa arbetsgivare googlar fram arbetssökande. Om han hittat hit är jag dödsdömd. Eller så tycker han att jag är fasansfullt charmig. EHE.

Tio dagar utan kaffe, herregud jag vill bara lägga mig ner och dööö. Jag betalade bara 25 kronor för min nyklippta lugg. Förresten kom brevet utan adress tillbaka idag. Adressen är påskriven. Nu saknas bara nya frimärken.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin