27 mars 2008

Torsdag.

Min mage klarar definitivt av sushi, choklad och grönt te. Jag är nöjd.

Jag lyckas betala mina räkningar och hobbies den här månaden också, tack vare ett par nådiga änglar. Nöjd!

Snart börjar praktiken, sen tar jag examen och har sommarjobb hela sommaren. En av mina barndomsdrömmar är i och med det uppfyllda. Skitnöjd.

I höst åker jag antagligen till Kyoto för att uppfylla nästa dröm. Så fett nöjd, skämta inte.

Trots att jag känner mig som en tant på grund av magen (vaknar, går ärenden, kommer hem, vilar) är jag mer än nöjd med mitt liv. Jag är sådär äckligt nöjd att du bara vill slå mig på käften.

Vi hade strålande vårväder idag i Kalmar också. Slå mig bara, jag vet att du vill.

2 kommentarer:

  1. *smisk på valfritt ställe*

    .... Är det redan (eller ja, typ snart då) dags för examen? OMG! Tiden flyger!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, man vill ju bara krama dig! Underbart!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin