03 mars 2008

Produktion.


Lunchfikat med brudarna var en rivstart. Fan vad vi är duktiga, det bara brinner i kurvorna! Veckorna som kommer är redan fullbokade med hopp, lek och blodigt allvar. Liza gör förresten chokladrispuffar som smakar guld och förlovade rikedomar.



På väg hem släpade jag på det sju kilo tunga paketet från Mai. Smockfullt med pryttlar som inte bara var mina (tack gode gud). Kartongen ska packas om med Josephines saker som också kommer väga typ sju kilo.

Jag skulle jättegärna vilja spamma med alla fantastiska kläder men jag spar det till imorgon när jag kan mixa och matcha i en mer smickrande ljussättning. Håll ut!

Tröja: Cyberdog
Lång t-shirt: ICHI
Shorts: H&M
Tights: Diesel
Stövlar: Erik & Alexander
Halsband: Urban Outfitters

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin