2008-03-24

Ny måndag.


Idag försöker jag spöa skiten ur Anton i Heroes of Might and Magic III. Allting är fantastiskt retrotacky men det är fortfarande lika mysigt.

Vi fick löjligt mycket spö i början. Självklart när jag slarvat med att sätta motståndet på STRONG. Ååååååh, Maria!

På tv:n är det Star Wars igen, femman den här gången. Eller tvåan, hur nördig eller anal man nu vill vara. Jag och skelettarmén blir riktigt pepp av lasersvärdsvingandet, SCHWUNGSCHWUNG!!!

Blus, kjol, halsband: Innocent World
Strumpbyxor: H&M

1 comment:

  1. Hej snutt. Du kan ta bort länken till min blogg för jag har fuckat upp och köpt mer utrymme till fel blogg, det vill säga INTE min arbetsprovsblogg. Så jag var tvungen att omorganisera lite och min vanliga blogg finns inte på den adressen någe mer. Jag meddelar om den skulle skjuta upp nånannanstans.

    ReplyDelete