11 mars 2008

Kreativitet med små medel och stor tidspress.




Jag lånade Linas cykel och susade ner mot stan med kylskåpskameraväskan. Det var så länge sedan jag cyklade sist att jag glömt hur skönt, smidigt och relativt snabbt det går att cykla. Jag måste helt klart skaffa mig en ny cykel lagom till praktiken börjar.

Jag och Liza filmade vinjetten till kulturprogrammet i förmiddags. Det är svårt att fippla med sax, tejp och papper i kyligt väder utan vantar. Vi lämnade kvar lite spår på stan. Busigt!

Vid lunchtid fikade vi på Holmgrens. Så lugnt. Så stilla. Bara pensionärer som fikade. Vilken kontrast mot helghetsen då Holmgrens är sardinpackat. Jag får klaustrofobi bara av att tänka på att gå dit på helgen.

Usch, jag borde gått och lagt mig för länge sedan. Om mindre än nio timmar ska jag vara på skolan och redigera. En heeel förmiddag med feministisk barnhörna, möööh.
Imorrn ska jag också sammanställa fotona jag tagit under dagen till en framtida post i sann ADIML-style. Se fram emot den!

2 kommentarer:

  1. TACK SÅ HEMSKT MYCKET, nu kan jag inte sluta titta på den lj-sidan. ;P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin