2008-03-21

Humorn.


Sara skickade mig till lolitazokus blogg. Hennes bilder är galna, fula, spexiga och får mig att skratta rakt ut när jag sitter helt själv framför datorn. Hon tar bilder på sina kompisar, sin katt och sin mat. Och sig själv förstås i alla möjliga situationer.

Hennes bilder får mig att vilja klä mig i Angelic Pretty bara för att ha en anledning att vara lite krejzi. Min kameramin har fastnat i någon slags prettogrimas som oftast misstas för grinighet och snorkighet. Jag vet att du tänkt samma sak! Jag måste släppa loss lite mer. Som lolitazoku. Fast jag är inte riktigt lika söt som hon så jag kommer nog inte heller undan med lika många fula grimaser. Jag får öka gradvis.

Bilder © lolitazoku

3 comments:

  1. Kom igen, Maria! Det är jättekul att göra fula grimaser! Precis som det är mycket roligare att fuldansa än att dansa "ordentligt". :D

    ReplyDelete
  2. lagom snygg tjej eller??!!!!!

    ReplyDelete
  3. Mooness: Jag vet. Jag får vänja mig långsamt.

    Liza: LITE??!!!

    ReplyDelete