19 mars 2008

Dun-da-dun!


Förlåt, jag är sååå trött idag. Jag försöker kompensera det genom att spärra upp ögonen så mycket som möjligt, som du ser.

Vi hade examinering på våra första program idag. Ett klaustrofobiskt litet och syrelöst redigeringsrum med fyra trötta/hetsiga/envisa brudar är inte direkt en drömsituation men som med allt annat klarade vi det också. Lätt som en plätt. Vi klarar allt.

Jag och Lina festade loss med thaibuffé till lunch och pratade om alla möjligheter och friheter man har men inte utnyttjar. Jag har oroat mig över hur min höst kommer bli, vart jag ska ta vägen, om jag kommer få jobb och hur jag ska göra med lägenheten i Stockholm. Så kom jag på det - varför söker jag inte den där språkkursen i Japan som jag velat men aldrig fått arslet ur vagnen? Ja, varför inte?

Fear is temporary - regret is forever.

Katalog, ansökningsblanketter och gymnasiebetyg är beställda och kommer på tisdag.

Kofta: MILK
Strumpbyxor, stickad tröja: H&M (omg tredje dagen i rad, vad jag är ÄCKLIG!!!)
Kjol: Beyond Retro
Halsband, diadem: Glitter

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin