18 februari 2008

Turbo.


Snacka om intensiv dag. Var i skolan vid nio imorse och kom hem för en timma sedan. Vi kommer under veckan jobba i ett projekt tillsammans med yrkesverksamma journalister från hela landet för att producera nyheter och uppslag för webb, tv, tidning och radio. Jag blev tilldelad rollen som webbkoordinator, ansvarig för att allt på webben blir representerbart. Det kommer bli en intensiv, grym vecka och branschfolket är hur inspirerande som helst. Projektets målsättning denna vecka; att genomföra en tvärmedial produktion. Min personliga målsättning denna vecka; mingla fram visitkort och nya kontakter.

På en helt annan front konstaterades idag att vissa människor lägger ner alldeles för mycket tid på skitsnack, myglerier och nedvärderingar enbart för att kompensera för sina egna tillkortakommanden och komplex. Fan vad jag hånskrattar åt er.

Tröja: Object
Linne: VILA
Jeans: Pepe Jeans
Stövlar: Erik & Alexander
Väska: offbrand, Bangkok
Halsband: Lazy Oaf

2 kommentarer:

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin