20 februari 2008

Intensivt.

Idag satte produktionen igång på riktigt. Röda redaktionshuset har ett försprång eftersom vi har haft en extra dag på oss att planera till skillnad från det blå redaktionshuset. De blå startade sin produktion igår medan vi var på idéseminarium.

Som webkoordinator ska jag fixa grafik och se till att texter och filer kommer upp ordentligt på hemsidan. Idag lyckades alla småredaktioner publicera minst en notis. Radiosändningen på drygt tre minuter gick i hamn alldeles utmärkt.

Webredaktörsjobbet kanske inte är lika glassigt eller smärtfritt som det varit idag men jag kan definitivt tänka mig att jobba med något liknande i framtiden. Jag får skriva och datorpilla samtidigt. Den perfekta kombinationen för mig. Fattas bara en slang för kaffe och cola att kopplas till mitt armveck!

2 kommentarer:

  1. Oj, skrattade högt när jag läste den sista meningen! Säg till om du behöver hjälp med att kopplas in.

    SvaraRadera
  2. Jag behöver en pottslang också. Är den avdragsgill tror du?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin